سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بخاری و یخچال مسافرتی

وجود یخچال و بخاری مسافرتی قابل حمل در ماشین، خانه، کمپینگ ون یا پیاده روی به شما کمک می کند تا راحت سفر کنید زیرا با یخچال های قابل حمل و یخچال مسافرتی می توانید غذای خود را سالم نگه دارید بدون اینکه خراب شود. بخاری های مسافرتی دردسر ایجاد آتش با چوب مرطوب در زمستان را از بین می برند

 

علاوه بر این یکی از ویژگی های این محصولات اندازه کوچک و قابلیت حمل آسان آنهاست که می توان آن را به کوهستان، جنگل و بیابان برد.

 

یخچال و بخاری مسافرتی از جمله مواردی است که هنگام خرید در نظر می گیریم، آگاهانه خرید کنید و در این مقاله به بررسی یخچال و بخاری مسافرتی می پردازیم.

 

یخچال مسافرتی

 

قبل از خرید یخچال باید یک بررسی کلی روی برخی از اقلام انجام دهیم، مثلا بررسی کنیم که چه نوع یخچالی نیاز داریم و آگاهانه این محصول را خریداری کنیم.

 

یخچال های مسافرتی به طور کلی به سه دسته تقسیم می شوند: یخچال های جذبی، یخچال های کمپرسور و یخچال های ترموالکتریک که تهویه مطبوع ترموالکتریک هستند، به طور کلی یک یخچال خوب 12 ولت است.

 

چرا یخچال 12 ولت خوب است؟

باتری ماشین خود را خالی نکنید

غذا را سالم و فاسد نگه دارید

در روزهای گرم غذا را خنک نگه دارید

برق بسیار کمی مصرف می کند

از این یخچال ها می توانید به عنوان فریزر نیز استفاده کنید

دمای این یخچال قابل تنظیم است

بخاری مسافرتی

 

نقش لباس مناسب، کیسه خواب و چادر مسافرتی زمستانی را نمی توان نادیده گرفت، با این تجهیزات مناسب در زمستان به راحتی می توان بر سرما غلبه کرد، اما با بخاری می توان دمای مربوطه را در داخل چادر مسافرتی ایجاد کرد، اما از طریق Follow the نکات ایمنی این موارد باید انجام شود.

 

هشدار ایمنی

قبل از استفاده از یونیت گرمایش باید اندازه چادر و عایق دیوارهای چادر را در نظر بگیریم. مهم ترین نکته ای که باید در نظر گرفت این است که از گرمایش و روشنایی با شعله در فضاهای چادری استفاده نشود. در این بخش، نکاتی را به شما می‌دهیم که باید با استفاده از دستگاه گرمایشی خود کامل کنید.

 

مطمئن شوید که دستگاه به درستی در داخل چادر قرار گرفته است

هرگز به هیچ عنوان از آتش سوزی برای گرم کردن چادر استفاده نکنید، علاوه بر ایجاد آتش سوزی و سوختن، دی اکسید کربن را در داخل چادر گیر کرده و باعث مرگ می شود.

تمام کپسول های آتش نشانی در یک چادر همچنین می توانند در هنگام آتش گرفتن خطرات خطرناکی ایجاد کنند.

اگر از دستگاه گرمایش برقی استفاده می کنید، بررسی کنید که دستگاه متصل نباشد

در حالی که نباید از وسیله گرمایی که شعله را گرم می کند استفاده کنید، حتماً در مواقع اضطراری یک آشکارساز دود در نظر بگیرید.

با مشاهده علائم گازگرفتگی فورا چادر را ترک کرده و در چادر را باز کنید

انواع بخاری

بخاری های چادر کمپینگ در دو نوع عرضه می شوند که در این قسمت به آنها می پردازیم.

 

بخاری گازی (پیک نیک)

در این نوع بخاری گازهای پرمصرف گازهای پروپان و بوتان هستند که به صورت حباب هوا هستند با این تفاوت که در این نوع بخاری دارای المنتی هستند که گرما و شعله را حمل می کنند. گاز مورد استفاده در این بخاری ها بسیار تمیزتر از بسیاری از سوخت های فسیلی مانند نفت است

 

بخاری پیک نیک

بخاری با بخاری برقی با دمیدن هوای گرم داخل چادر را بسیار راحت و ایده آل می کند. یکی از مزایای این نوع بخاری این است که گازهای سمی تولید نمی کند اما عیب این نوع بخاری ها ممکن است گرمایش محدود باشد که بدون برق این نوع بخاری ها کاربردی نخواهند داشت.

 

کلمات اخر

در این مقاله به بررسی یخچال ها و بخاری های مسافرتی می پردازیم که می توان از آنها در کمپینگ ها استفاده کرد و از مواد غذایی و نوشیدنی محافظت کرد و در هنگام سردی چادرها را مطبوع نگه داشت. یخچال و بخاری مسافرتی را می توانید از سایت دوداف تهیه کنید.