سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یخچال مسافرتی

یخچال قابل حمل و بخاری مسافرتی در ماشین، منزل، ون کمپینگ یا ون کمپینگ به شما کمک می کند تا سفر خود را راحت کنید، زیرا با یخچال های قابل حمل و یخچال مسافرتی می توانید غذای خود را بدون خراب شدن سالم نگه دارید. در زمستان با چوب خیس آتش درست کنید

همچنین یکی از ویژگی های این محصولات اندازه کوچک و قابل حمل بودن آنهاست که می توان آن را با خود به کوه و جنگل و بیابان برد.

یخچال و بخاری مسافرتی از مواردی است که در هنگام خرید باید به آنها توجه کنیم و آگاهانه آنها را خریداری کنیم.در این مقاله به بررسی یخچال و بخاری مسافرتی می پردازیم.

یخچال مسافرتی

قبل از خرید یخچال باید نکاتی را به طور کلی در نظر بگیریم، مثلا بررسی کنیم که برای چه به کدام یخچال نیاز داریم و آگاهانه این محصول را خریداری کنیم.

به طور کلی یخچال های مسافرتی سه نوع هستند: یخچال های جذبی، یخچال های کمپرسور و یخچال های ترموالکتریک یا به عبارتی ترموالکتریک، به طور کلی یخچال های 12 ولتی خوب وجود دارند.

چرا یخچال های 12 ولتی خوب هستند؟

باتری ماشین خود را خالی نکنید

غذا را سالم و بدون فساد نگه می دارد

غذا را در روزهای گرم سرد نگه می دارد

برق بسیار کمی مصرف می کند

از این یخچال ها می توانید به عنوان فریزر نیز استفاده کنید.

دمای این نوع یخچال قابل تنظیم است

بخاری جاده

تاثیر لباس مناسب، کیسه خواب و چادر مسافرتی زمستانی را نمی توان نادیده گرفت و با این تجهیزات مناسب می توان به راحتی در زمستان بر سرما غلبه کرد و با بخاری های گرمایشی می توان دمای مناسب را در داخل چادر مسافرتی ایجاد کرد اما در هزینه رعایت نکات ایمنی این کارها باید انجام شود.

نکات امنیتی

قبل از استفاده از وسایل گرمایشی باید کوچک و بزرگ بودن چادر و عایق بودن دیوارهای چادر را در نظر بگیریم. یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر گرفت این است که در چادر نباید از وسایل گرمایشی و روشنایی با شعله استفاده کرد. در این قسمت نکاتی را برای تکمیل استفاده از وسایل گرمایشی به شما می گوییم.

مطمئن شوید که وسایل به درستی در داخل چادر قرار گرفته اند.

به هیچ عنوان نباید از آتش پیک نیک برای گرم کردن چادر استفاده کرد، زیرا نه تنها باعث آتش سوزی و آتش سوزی می شود، بلکه دی اکسید کربن را در داخل چادر به دام می اندازد و منجر به مرگ می شود.

تمام کپسول های آتش نشانی در چادرهایی که با آتش کار می کنند نیز خطرناک هستند.

اگر از بخاری برقی استفاده می کنید، مطمئن شوید که دستگاه به برق وصل نیست

اگرچه نباید از بخاری هایی که شعله های آتش را گرم می کنند استفاده کنید، اما مطمئن باشید که یک آشکارساز دود را به عنوان آخرین راه حل در نظر بگیرید.

در صورت مشاهده علائم گزیدگی فورا چادر را ترک کرده و درهای چادر را باز کنید.

انواع بخاری

دو نوع بخاری چادر مسافرتی وجود دارد که در این قسمت به آنها می پردازیم.بخاری گازی (پیک نیک)

در بخاری های این نوع گازهای پرمصرف پروپان و بوتان می باشند که این گازها به صورت کپسول گاز کمپ هستند با این تفاوت که دارای المنت هستند و این عنصر در این نوع بخاری گرمازا و شعله می گیرد. خیر

گاز استفاده شده در این بخاری ها بسیار تمیزتر از بسیاری از سوخت های فسیلی مانند نفت است.

بخاری پیک نیک

بخاری های دارای بخاری برقی با دمیدن هوای گرم داخل چادر را بسیار مطبوع و مطلوب می کنند منبع تغذیه این نوع بخاری ها کاربردی نخواهد بود.

اخرین حرف

در این مطلب به بررسی یخچال و بخاری های مسافرتی با قابلیت استفاده در کمپینگ ها و محافظت از غذاها و نوشیدنی ها و همچنین مساعد ساختن هوای چادر در هوای سرد پرداختیم.در سایت دوداف می توانید یخچال و بخاری مسافرتی را خریداری کنید.

https://www.dodeff.com/product-category/camping-supplies/camping-fridge/