سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نیسان رونیز خودرویی برای آفرود

هنگامی که SUV در ایران وجود نداشت ، نیسان خودرویی را برای تسخیر بازار SUV طراحی و تولید کرد و نام آن را پالدین گذاشت ، آن را برداشته و رونیز نامگذاری کرد که نام یکی از شهرهای استان فارس است.

این خودرو به دلیل کیفیت بالا و تقاضای بازار در آن زمان باعث محبوبیت رونیس در بین ایرانیان شد و از سال 2003 تا 2010 در خط تولید پارس خودرو قرار داشت. در ادامه مقاله نگاهی خواهیم داشت به نیسان رانیز این خودروی ژاپنی و ویژگی های آفرود آن.

مشخصات نیسان رانیز

نیسان یک موتور چهار سیلندر 1600 سوپاپ با حجم 2400 سی سی طراحی و ساخته است. ...

سرعت این خودرو در 15 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن 161 کیلومتر در ساعت است.

مصرف سوخت نیسان رونیس

مصرف سوخت این خودرو در سفرهای خانگی به 16 لیتر در صد کیلومتر می رسد و در جاده های روستایی مصرف سوخت نیسان رونیز به 12 لیتر در 100 کیلومتر می رسد و کل مصرف سوخت این خودرو 14 لیتر در 100 کیلومتر است. کیلومتر این خودرو به دلیل وزن زیاد و موتور ضعیف مصرف سوخت بسیار بالایی دارد که به این خودرو هوس سیری ناپذیری برای بنزین می دهد.

برای اطلاع بیشتر روی Roniz etter یا Pagen کلیک کنید.

امکانات رفاهی نیسان

Roniz یک ماشین با کیفیت است ، اما از امکانات رفاهی بسیار کمی برخوردار است. از جمله امکانات رفاهی این خودرو:

فرمان هیدرولیک

بالای شیشه برقی

آینه های جانبی برقی

تهویه دستی

کیسه هوا ندارد

صندلی ها به صورت دستی قابل تنظیم هستند

مجهز به سیستم ترمز AS

موارد فوق تنها مزایای نیسان رانیز است.

نیسان رانیز آفرود

نیسان رانیز یک کامیون آفرود با شاسی و بدنه مستقل و پیشرانه کمکی است که آن را بهتر از کراس اوورهایی مانند سانتافه ، تویوتا RAV4 ، کیا اسپورتیچ ... موانع سرنشینان خودرو می کند ، اما صاحبان رونیز می توانند با صرف هزینه و تعویض کمک فنرهای آن ، سواری نسبتاً آسانی بر این خودرو داشته باشید. اما این خودرو از نظر کلاچ ، گیربکس و فرمان بسیار روان عمل می کند و در خارج از جاده ، خودرو به طور کامل توسط راننده کنترل می شود.

اخرین حرف

با وجود اینکه تولید نیسان رونیز در سال 2010 متوقف شد ، اما قطعات آن توسط سایپا و ایرانخودرو تامین می شود ، بنابراین قطعات و قطعات یدکی این خودرو به راحتی در بازار یافت می شود. البته سایپا و ایرانخودرو تا سال 1399 پر از قطعات یدکی این خودرو بود. علاوه بر این ، تولید این خودرو بر اساس سیاست متفاوتی بود ، بنابراین این خودرو بسیار ساده طراحی و تولید شد و بر کیفیت و استحکام این خودرو تاکید شد ، بنابراین بسیاری از افراد از طراحی این خودرو خوششان نمی آید. ما در این مقاله به بررسی خودروی نیسان رونیز پرداخته ایم و همچنین می توانید در مورد نیسان رونیز در وب سایت دودف برای ما نظر دهید.

منبع:https://www.dodeff.com/nissan-roniz-in-ofroad/